fredag 11 juni 2010

Nyx Jumbo Eyeshadow Pecils

Ännu fler swatches ferån senaste Cherryculture-beställningen. Här är det jumbopennorna. Jag har hört mycket gott om de här pennorna. De ska fungera bra som primers, såväl som skuggor i sig själv. Spontant gillar jag Cottage Cheese bäst men även Yogurt.

Marginaljustera



Cottage Cheese, Yogurt, Slate


Har lite svårt för att ha mörk skuga på hela ögat och har också lite svårt för att få Slate att sitta liksom som jag vill, just pga det, men färgen är skitsnygg, rent ut sagt. Vet man bara hur man ska använda den så är den säkert underbar.

Alla tre creasar sig dock på mitt ögonlock, men ger mig inte. Under puderskuggor funkar de hyfsat även om jag bara testat Cottage cheese och Yogurt så kan inte uttala mig om Slate. Som skugga har jag bara testat dem över Lumenes Eyeshadowprimer och ska testa med UDPP också. Möjligt att de sitter bättre då. Får väl prova mig fram helt enkelt. Tror dock att jag troligare kommer att använda dem under andra skuggor för att få lite mer skimmer och lyster i de andra skuggorna.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

De ser väldigt spännande ut!

Basteth sa...

Ja, faktiskt bättre än förväntat nu när jag testat lite mer!