torsdag 24 juni 2010

Paul & Joe cravings i höst









Jag har mest hört att märket Paul & Joe inte ska hålla så hög kvalitet på sitt smink i förhållande till sitt pris, men i höst kommer jag nog bli tvungen att testa själv... Kolla in de här förpackningarna liksom! Jag dööööööööör, så fina de är. Jag vill ha allt! Fast tja, trots att jag är väldigt mycket kattmänniska så är jag ändå tveksam till lippisarna. Är det kul eller bara knepigt? Bilderna är skamlöst lånade från British Beauty Blogger.

7 kommentarer:

Emma P sa...

ja det ser ju ut som fina saker, men läppstiftet tycker jag är i knepigaste laget. Hur målar man med det liksom?

Kerstin sa...

Åååh! Paisly! Svanar! Katter! Hjälp!

Basteth sa...

Ja, det var precis min fundering kring läppstiften också. Hur målar man med det?? Men alla askarna, både utanpå och inuti är ju störtfina!

Linda sa...

riktigt fina förpackningar verkligen,,,men läppstiftet verkar knepigt att applicara.

Honi sa...

Jag tycker det ser superkul ut, men som sagt tror jag bara det är knepigt med läppstiftet... Kanske dom vill att man ska applicera med pensel?

Emma sa...

Detta ser bedårande ut!

Aranel sa...

Jag tycker också att läppstiften verkar knepiga, men mest för att jag inte tror att jag hade haft hjärta att förstöra katten!:P