onsdag 8 maj 2013

Nedslag i lippisamlingen: MAC Camden chic



Jag har ett nytt läppstift! Ja, jag får ju inte.. nej, jag vet.. Men nu hade jag massiv rabatt på Kicks och behövde komma upp i fraktfritt tyckte jag när jag ändå skulle beställa ny dag- och nattkräm. Valet föll på ett stift från MAC, ett Mattene lipstick, semi-mat i färgen Camden chic.


Färgen ska likna den tegelfärg man kan se på tegelhus i Camden. Inte vet jag om det överensstämmer, men en snygg och väldans bärbar färg är det i alla fall. En lite mer rostfärgad röd, ganska mörk på mig och den sitter riktigt bra utan att torka ut läpparna. Blev mitt läppstift på Valborg. Behövde visserligen bättra på lite efter att ha ätit och druckit lite, men säg det stift som står pall för en kväll med grillat!


MAC: Camden chic

Inga kommentarer: