torsdag 18 juni 2009

Clinique Cherry Blossom

Nu har den här skuggan från Cliniques vårkollection legat orörd hemma hos mig i över en månad! Varje gång jag plockar fram den och tittar på den så tar det emot så enormt att sätta penseln i den och förstöra den överfina blomman! Det verkar vara en jättefin highlighter, testade den ju i affären, haha, men herregud, det gör ju ont att tvinga den lilla körsbärsblomman att vissna! Pinsamt...



På väg hem från jobbet igår smet jag in på Åhlens i Malmö av en annan anledning och upptäckte då att den dessutom är på REA nu!! Här har den legat hemma tills den reas ut i affären! Skamligt! Men det är ju ett hett tips för andra, Tiger Lily och Apple Blossom reades också ut, liksom en del annat!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Å nej, inte rea! Jag har heller knappt använt mina, o nu blev jag väldigt sugen på Tiger Lily!

Skor och maskara sa...

JA! Jag vet att du har apple Blossom också, men jag var nog ändå mer sugen på Tiger Lily, den kändes mer användbar eftersom jag var lite ute efter en highlighter (lyssna på mig, jag behöver inte vara ute efter någonting på flera år egentligen..)