lördag 1 maj 2010

Läppglanshyndan fyller 5!


Hurra! Nu när älskade Bjooti lagt ner håller man krampaktigt i Lipgloss Bitch som ofta är först med det senaste och är en veteran i beautybloggbranchen. Fem år (!) har hon hållit igång ochdet firar nu med tävlingar var enda dag hela månaden! är det inte fräckt så säg? I dag, första maj, kan man vinna lite produkter från Face så skynda in dit och tävla! Bilden är lånad från damens blogg. Förresten, titta in även om ni inte tävlar, det är klart värt en kik.:)

2 kommentarer:

Peter sa...

Vilken/vilka nagellacksfavoritfärger har du?

Skor och maskara sa...

AAAAArgh.. så kan man inte säga.:) Har massor med färger och olika struktur. För tillfället ligger lite varma starka färger bra till. Korallbeige och orange t ex. Men blir lika glad varje gång jag får syn på mina knallblåa glittriga tånaglar också.:) Om man ska titta i mina lådor så ligger dock lila och grönt bra till för att hålla som favvofärger över tid. Och guld. Nu när jag tänker efter ska jag nog lacka om till något guldigt snart igen. Det är något jag verkligen har gillat oavsett mode.