fredag 29 augusti 2008

HM-fynd

Igår blev det ett par fina stickade topar på HM men jag såg en hel del annat som jag blev rejält sugen på också. I HMs senaste tidning "HM Magasine" visar de upp ett antal kappor som kommer att komma i butik till hösten. Den äggformade i mitten med inbyggd skaf är ju ursnygg, för att INTE TALA om den längre modellen som är knäppt i sidan och som ger lite 30-talskänsla så där. och den vågade näst längst ut i vänsterhörnan ner till, med skärp i midjan. De kostar alla 1000 kronor styck, men man vill ju gärna prova för att se hur varma de är och hur de sitter. Den som finns överst i högra hörnet med markerad midja är också himla snygg och kostar 1300.. Kan vara en indikation på att den skulle vara lite varmare, men det kan man aldrig vara säker på.
Den här fina blusen blev jag också förälskad i men den fanns bara i stora storlekar tyvärr. kanske att jag kan hitta den i mindre storlek någon annanstans. Fanns bara i vitt i affären men på nätet så jag att den fanns även i en snygg vinröd och en mindre snygg svart. Tror jag dock gillar den här vita bäst.:) Otroligt snygg på galjen.

Inga kommentarer: