fredag 8 augusti 2008

Milano och Tokyo från Mavala

Gör en mellanstickare och berättar om de två lila nagellack från Mavala jag köpte häromdagen. Gillar Mavala. Ganska bra kvalitet till ett lägre pris eftersom flaskorna är små. Nagellack torkar ju lätt ut också så bra att det är små flaskor. Nå, Milano är lite ljusare än Tokyo. Har letar länge efter ett riktigt mörkt, lila nagellack som inte har för mycket rötti sig och helst inget glitter heller så det här blev finfint. Egentligen är jag sugen på ett från Dior, men betalr itne 200:- för ett nagellack som jag bara kommer använda till min lila 20-talsklänning i princip. Iofs kommerj ag kanske använda det här lite mer nu eftersom det var så fint och är väldigt täckande utan att bli klumpigt. Får dockm måla två lager för att det ska bli ok. Milano är mer ljust plommonlila i en varmare ton och passar bättre till andra lila kläder. Kan man tom ha till vardags utan att se för smutsig ut.Tycker mörka nagellack lätt gör att händerna ser smutsiga ut annars. Milano kanske är mer användbart även om jag gillar det dramatiska mörka Tokyo bättre..

Ber om ursäkt för att färgåtergivningen inte är så god...

Inga kommentarer: