tisdag 5 augusti 2008

Marc Jacobs

Eftersom jag älskar nästan allt marc Jacobs rör vid så tänkte jag lägga upp lite bilder åt mig själv att dräggla över. Sådant jag önskar att jag kunde komma över kopior på eller hitta på rea. Dessa plagg är från förra säsongen så borde ju itne vara omöjligt. Om jag bara hittade en återförsäljare som tycker att 90% rea är rimligt och kanske t o m halva reapriset eller köpt 2 betala för 1 som alla fina stora kedjor brukar köra med så här års..
MJ Silk Crepe Dress
Kan se mig själv kliva på ett tåg med en liten mattväska och en snygg liten hatt i den här... Mmm... lovely..

Mj Dot Print Tea Dress

Den här borde itne vara så dyr tycker man. Kan ha den på jobbet till ett par Mary Janes eller snörkängor exempelvis.

MJ Meredith Sweater Dress

Guuud så snygg den är. Som en combo mellan 40-talet och en tennismatch.:)

MJ Alessandra Pussy Bow Dress

Egentligen vill jag ha den här i blått och brunt men det verkar vara svårt att hitta en bild på. Den finns i en otroligt snygg brun variant med mönstrad nederdel också som jag inte skulle säga nej till. Den röd/vita känns lite för extrem. Mycket flygvärdinne-chick som man kan läsa på net-a-porter.:)

Inga kommentarer: