onsdag 14 april 2010

Lancôme Pop n´Petrol

De två största fynden jag gjorde i London och som jag längtat och suktat så efter med ett stort dåligt samvete, ja, det är Lancômes vårkollektion Oh, my, Rose. Framför allt de två paletterna i kollektionen. Nagellacken testade jag i butik och var inte lika impad av IRL och skuggpennorna och eyelinersarna är himla fina, men då jag ändå bestämt mig för att försöka hålla mig till så lite Lancôme som möjligt så fick de gå bort.


Pop n´Palette däremot.. De blev nästan hälften så dyra i London så jag kunde inte stå emot. Här är Pop n´Petrol, den mest hypade av de två, men itne på Debenhams tydligen för där hade de flera kvar, men endast en av Pop n´Copper.


Jag har försökt ta foton både i solljus och i lampljus, men färgerna kommer ändå inte riktigt fram. Den gråaktiga är lite lik min Erika F, men lite mer grånbrun, Erika F kan jag tycka skiftar aningens i grönt ibland. Ursäkta bildspammet.


Den vita framför allt är gnistrande nästan glittrig, men även den grå lyser, fast mer metalliskt. De övriga två blir faktiskt mer matta på huden, fast de gnistrar rätt fint i boxen de med.


Swatcharna är inte i närheten av hur det faktiskt blir på huden. Min kamera är inte bra nog. Jag har bara testat lite på handleden än så länge eftersom jag tänkt spara just den här till fölsedagen eftersom det var lite av en present till mig själv. Säker på att jag kommre att bli nöjd dock.:)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag dör, så fint! Vår Englandsresa är ännu inte spikad. Den måste bli av!!

Skor och maskara sa...

Det tycker jag, så kan jag skicka med lite mer beställningar.;)