tisdag 13 april 2010

NOTD: Pink Flamingo

Först ut att visas upp av mina London-fynd är den enda Barry M-lack jag köpte. Jag älskar Barry M´s nagellack, de är lätta att måla med och sitter bra och är dessutom riktigt snygga, alla jag har testat i alla fall. Konstigt att det bara blev ett. men det var rätt utplockat på de ställen vi tittade så berodde kanske på det.

Pink Flamingo heter i alla fall det här lacket och är ett rosaoreangekoralligt lack. På bilderna ser det bara rosa ut, men i varmare ljus blir det mer koralligt. Hade lite svårt att fånga det på bild, i lampljus blev det bara oreange och det skulle vara helt missvisande så de bilderna struntar jag i.

Så som mina naglar ser ut på bildenra är för övrigt hur de oftast ser ut, något skavda (lacket har suttit tre dagar redan) och lite nerfilade. med lite glitter på ringfingret som man kan ana dessutom.:) Den här gången har jag faktiskt filar ner dem EFTER att jag haft lack på, dessutom, för att en nagel gick av. Tänkte dock passa på att ta ett par ärliga bilder innan det åker av till förmån för nästa lack, vilket dock ändå inte lär ske ikväll..

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Superfint!

Badbomben sa...

Härlig nyans! Åh, hoppas Barry M hittar sig till varje Kicks eller varsomhelst både i Sverige och Finland.

Skor och maskara sa...

Håller med dig Badbomben, skulle vara roligt att fingra på dem lite oftare än nästan aldrig...

Stylefile sa...

Barry M!! Älskar deras smink!

Skor och maskara sa...

Skojar du eller, framför allt deras lack gillar jag.:-)