måndag 9 februari 2009

Hemklickat!

Alla tjatar jämnt om att I. D. bare minerals ska vara det bästa sedan skivat bröd. Varför säger man så förresten? Jag tycker inte skivat bröd är en så fantastisk uppfinning… I alla fall, jag bestämde mig för att testa så nu är en burk cencealer/ögonprimer hemklickad från Strawberrynet, får se när den dyker upp. Testade att beställa hem den utan påskrift så jag ska slippa gå till posten, hoppas den kommer hem i lådan då. Dessutom hoppas jag innerligt att jag ska slippa VAT för det är grymt störigt varje gång. Lite sugen är jag på ett läppstift i Lancômes color design-serie också och kanske ett glammigt lipgloss från dior.:-) Knarkar läppstift. Känns som den ultimata make-up-produkten på något sätt.Diorific lipgloss Amorouns red

Lancôme Color Design Lipcolor "All done up"

Inga kommentarer: