onsdag 18 februari 2009

Oh, det finns så många fina mineralsminksighter att man blir yr i huvudet. Skulle vilja testa allihop. Dessutom ser ju allt ut som godis så man blir ju helt godissugen dessutom. Tur man har muffins med på jobb..:-) Eller naturligtvis surfar jag inte efter sådant på jobbtid...

De jag skulle vilja testa är
Taylor Made Minerlas (som ska vara väldigtbra)
Everyday minerals (som har en borste jag är sugen på)
The She Space (som visserligen kanske int har superkvalitet har jag kollet runt och sett, men my-god vilka färger)
Make up cosmetics
Archetype cosmetics (med de cooolaste namnen på sina skuggor)
MAD minerals som ska vara några av de bästa.

Förutom MAC och i.d. förstås, men måste säga att eftera att ha provat i.d.s covermineral så är jag inte jätteimponerad. Tror inte jag ska ha mineralpuder kanske.. färgen funkar, men det ser rätt onaturligt ut med en rätt pudrig yta..


Dags att ta tag i livet igen..

Inga kommentarer: