fredag 6 februari 2009

CFW vt09

När man ska till Köpenhamn gäller det att kolla upp väderleksrapporten. I höstas fastnade jag i ett mycket deprimerande hällregn som gjorde mig sjöblöt ända in på kroppen. Idag och lördag skall det regna respektive snöblandat regna och vara strax över nollgradigt… goood lust att stanna hemma så vi får väl se… Har försökt rusta mig med mindre glamourösa stövlar, benvärmare, paraply, regnkappa och storkofta… Och det vore skönt att piffa upp livet lite. Får dock inte shoppa något… lite för skralt i kassan för det…

El ok, jag får shoppa OM:
…det är ett oemotståndligt erbjudande på Lancômesmink
…jag hittar senaste numret av Costume (men tror jag ev kan pilla till mig ett gratis)
… jag går förbi La Glace och inte kan låta bli några fina macaroner…
…jag hittar bra billigt nagellacksborttagningsmedel (mitt tog nästan slut igår när jag bytte från guld till Pink Grapefruit från Boots no7)
…jag hittar den perfekta guldtoppen till min balkjol

Om jag orkar ta mig över vill säga. Rätt kass i halsen, men behöver något som piggar upp mig. I brist på kaffe har jag mitt kaffesmakande lipgloss från Victorias Secret på mig, Latte Love. Lovely.:-) Dricker ört-te och låtsas att det är kaffe..

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag har hört talas om att Lidl har billig o bra nagellacksremover. Inte så glammigt, men då blir det ju mer över till lancomesmink!

Skor och maskara sa...

Känns onödigt att lägga pengar på nagellacksremorer som sagt så gärna billigt och bra.:) Blev ingen remover men väl lite lancôme och en överdel.. dock inte i guld..