lördag 18 juli 2009

Concertina technique dress

OMG! Jag vet inte vad som flög i mig. Var i Köpenhamn i veckan och var bara tvungen att gå in på Karen Millen och se om de hade någon rea och jojomensan, det hade dem.:-) Förutom marc Jacobs är ju Karen Millen en stor favorit här hemma och när den här klänningen råkade finnas i min storlek och på rea och allt så kunde jag inte låta bli att prova.. och när den sedan satt perfekt dessutom.... ja, fan for i mig och jag langade fram kreditkortet och kände mig som Rebecca Bloomwood. Vågar inte skriva vad den kostade men det var mindre än på KM:s hemsida i alla fall.. Jag tittade på den både i rosa och grönt men kom fram till att jag nog gillade den bäst i knallgrönt i alla fall så den fick det bli.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Herregud vad fin!

Skor och maskara sa...

JAG VET!! Jag är helt förälskad! Gud, vad härlitg det är att ha lön och kunna unna sig saker, det gör det mödan värt att slita på jobbet under terminerna.:-D