söndag 19 juli 2009

Estee Lauders Bronze Goddess Sand and Sea


För en dryg månad sedan skrev jag om en stor önskan jag hade inför sommaren. Jag gick och dregglade över den här paletten men insåg ju att den inte skulle hoppa hem till mig, inte för 590 kronor...

Gissa vad som bor hemma i mitt sminkskåp nu!:-) Med 10% rabatt och en ytterst uppmuntrande fästman som erbjöd sig att betala hälften så blev jag helt enkelt tvungen när jag hittade den på ett Mitti Parfymeri. Det var den sista de hade kvar och trodde egentligen att den var slut.. Och den är ju faktiskt slut på nästan alla andra ställen... Jag fick hjärtklappning när jag gick ut ur butiken! Anyways, den är PRECIS så fin som man skulle kunna tänka sig!! Jag lovar, och jag tänker inte ha dåligt samvete utan istället försöka använda den nästan varje dag.:-)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Den ser helt fantastiskt fin ut!

Skor och maskara sa...

JA! Även om det är lite samma färgskala som Get Baked så är det här matta skuggor och lite fler. Lätta att skapa en simpel vardagslook med och jättefin, bara att ta fram och titta på när man vill bli upp-piggad.;-) Men det blir inte mycket sparat den här månaden...