tisdag 21 juli 2009

Lancôme Poudre Elephant

Nu har jag redan förälskat mig i Lancomes nya höstkollektion, Declaring Indigo, men jag tänker ändå glädjas som bara den över ett fynd jag gjorde samma dag som jag gjorde mitt galna fynd i Köpenhamn förra veckan.

Lancôme Poudre Elephant från förra hösten är så vacker att det gjorde ont att sätta puderborsten i den! Jag försökte trots allt, vis av erfarenheten med Cherry Blossom. Jag tar fram och tittar på det ibland, bara för att beundra den vackra, gnistrande elephanten.



Tyvärr kommer inte riktigt den gnistrande lystern till sin rätt på bild, men oj, visst är det fint ändå? Jag har sneglat på det så länge nu och jag behöver faktiskt ett solpuder så det fick åka ner. Mycket finare än det med rosen i Declaring Indigo i alla fall...:)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Du har ju gjort helt fantastiska fynd på sistone! Denna dosan är underbar!