tisdag 19 mars 2013

V Avenue Shoe Repair


Titta, jag har nya skor! Jag har ju egentligen inte råd men de var så coola och jag hittade dem second hand på nätet. De kommer från V Avenue Shoe Repair och jag tror att de är från förra vinterns kollektion. Minns dock inte helt säkert. Strunt samma, snygga så det gör ont att titta på dem är de i alla fall. Väldans höga bara. Blir längre än maken och känner mig som en flaggstång. Får det vara värt dock.:) Tyvärr skaver de lite på högertån men jag får väl helt enkelt använda dem så ofta att jag går in dem och tån blir härdad.


 V Avenue Shoe Repair är för övrigt ett riktigt favvomärke här men det är så dyrt att det uteslutande blir på rea.. Har flera dyrgripar i garderoben som jag bara älskar. De får vi verkligen ta en närmare titt på vid tillfälle. Dessa är mina enda skor därifrån, dock.



Kolla in stålhättorna!!! Lövliness!

Inga kommentarer: