torsdag 13 augusti 2009

Alessandro NailSpa Manicure Rapid Dry Top Coat



Förutom Seche Vite har jag ett snabbtorkande toplack till i samlingen. Alessandro NailSpa Manicure Rapid Dry Top Coat. Köpte detta Tax-free på flygplatsen i i juni för en 100-lapp och känner inte alls till märket sedan tidigare. De hade dock massor medo lika nagelprodukter i sitt soritment, vilket verkade betryggande. Specialicerar man sig på naglar borde man kunna göra ordentliga produkter.:) Dessutom hade jag letat efter ett snabbtorkade överlack jättelänge och dragit mig för att beställa på nätet egentligen utan annan anledning än att jag vet med mig att jag inte kan beställa bara EN sak på nätet och då skulle det bli så dyrt... :) Detta var alltså innan jag beställde mitt Seche Vite..


Efter att endast ha testat det på nagellack med lite sämre kvalitet och i ganska tjocka lager så ka jag dock berätta att jag inte är helt imponerad. Ska testa det ett par gånger till innan jag dömmer ut det helt, men det är svårt att ta till det här när SV-älsklingen är så enkel att ta till och så vet jag ju att det torkar på 10 minuter. DET är verkligen ett fantastiskt top-lack!

Inga kommentarer: