fredag 21 augusti 2009

Isadora Bohemian Rhapsody 5-palett

Ja, så var den äntligen min! Oh, my vilken tid det tog för den att bli släppt här i krokarna då.:-)
och jag måste säga att den är ÖVER förväntan. Sedan igår har jag testsminkat min själv två gånger och en vän en gång och färgerna är otroligt bärbara och lätta att variera. Både för en neutral och en lite mer markerad look.

Framför allt den gröna är en favorit hos mig redan nu. man kan ha den i creasen för en lite färgad daglook eller över hela ögat med den mörkare i ögonvrån för en lite starkare men ändå mjuk höst-look. Åååh, den är så fin. De skimrar lite mer än jag hade trott, men det kan ju vara trevligt så här på sensommaren/tidig höst innan solbrännan försvunit helt, men den ändå inte är som mest markant. Framför allt känns den som ett perfekt komplement till de sommarpaletter man kört på.. brons men med lite mossgönt istället för aqua som kontrast. underbart. Tänker på långa promenader med långa stickade halsdukar och hopp i lövhögar.:-)

Inga kommentarer: