fredag 21 augusti 2009

NOTD: H&M

Jag älskar H&Ms fyrkantiga nagellacksflaskor. Kvalitén är ofta hög, det räcker oftast t ex med endast ett, max två lager nagellack för att det ska vara täckande och torkar relativt snabbt. Dessutom brukar det vrålsnygga färger. Flera av mina favoriter är H&M-lack. Här har vi dock ett somtroligtvis inte kommer upp på favvolistan. Köpte detta i början av sommaren men det har inte blivit av att jag testat det förren nu. Det är lite mer rosa och skirare än Cashmere on me och även om det egentligen itne direkt stör så är det inget som gör att jag skulle lockas att använda det fler gånger. Neutrala lack har jag snyggare, både rosa, vita, beiga osv. Det blev lite fräckare med Velvet Touch på tipparna dock, det ska i ärlighetens namn erkännas, men som ensamt lack är det mest bara.. intetsägande.

H&M


Tråkrosa?

Med Velvet Touch



Lite fräsigare?

1 kommentar:

Kerstin sa...

Fräsigt både med o utan tippar =) "Tråkrosa" naglar är ofta väldigt fint tycker jag.