måndag 10 augusti 2009

Isadora Bohemian Rhapsody 2009

I dagarna släpps Isadoras höstkollektion Bohemian Rhapsody och redan i helgen kunde man känna lite på färgerna i 5-paletten i en test på Åhlens City i Malmö. Jag var sugen redan innan, men nu känner jag suget om möjligt ännu starkare i magen och risken finns att jag slår till så fort jag trillar över en och hoppas nästan att jag gör det redan idag!

Konstigt att inte Isadora släppt några bilder på kollektionen på sin hemsida eller någon annanstans. Det enda som finns att hitta på nätet är ex Bjootis och Lipgloss Bitchs bloggar eftersom de fått förhandstitta på kollektionen.

2 kommentarer:

Bekka sa...

Kollade på bilderna på en av länkarna och färgerna va ursnygga!!

Skor och maskara sa...

Visst ÄR den snygg! Den skulle ha släppts redan förra vckan, ev denna, men varken H&M, Åhlens eller Kicks i krokarna har någon aning om någonting. Kollade senast igår och då hade den inte dykt upp någonstans... kanske till helgen eller nästa vecka till löning...