måndag 24 augusti 2009

Urban Decay Get Baked

Hör ni, jag ahr insett att jag inte skrivit något om min fantastiska sommarpalett!! Ja, inte min Sun&sand-älskling då utan den här:



Urban Decay Get Baked

Årets absoluta sommarpalett enligt massor med folk och jag måste säga att jag är grymt imponerad. Otroligt pigmentrika skuggor i lysande fina färger att använda på solbränd hud.


I det lilla paketet jag beställde från HQ Hair ingick en Ögonskuggsprimer Primer Potion Sin i minivariant. En mer skimrande version av deras vanliga primer Primer Potion som jag också beställde. En av deras ögonpennor, 24/7 glide on i färgen Bourbon ingick också och den passar finemang till skuggorna. Det har de tänkt ut bra. Dessutom förstärker primern om möjligt det skimrande (nästan självlysande skimrigt är det) i skuggorna: Twice Baked, Half Baked, Flipside och Baked. Jag swatchar inte för det har så många andra gjort, ville bara skryta lite. Den är precis så bra som alla påstår!! Dessutom är paletten toksnygg utanpå, vilket ju inte är helt fel..:)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Ja, den lever verkligen upp till hypen!